Mənliyə sahib olub insan kimi görünən radyo programının ilk bölümü 13.09.2015 18:00-da baş tutmuşdur.

“Axtaran Adam”-ın “İnsan və Mən” adlı bu bölümündə:
– “Mən”-i “Mən” edən nədir?
– Başqa canlılardan fərqlərimiz nələrdir?
– Bu haqda qanunlar nə deyir?
– Gəmi eyni gəmidir?
– Nə zaman “ölürük”?
– “İnsan”-ın “Kim”-liyimizdən fərqi nələrdir?
tip suallara

Məsləhət görülən kitablar:
– Herman Hesse – “Yalquzaq”[Bədii]
– Paulo Coelho – “Rio-Pyedro sahilində oturdum və ağladım”[Bədii]
– Franz Kafka – “Çevriliş” [Bədii]
– Orhan Pamuk – “Beyaz Kale” [Bədii]
– Itır Erhart – “Ben neyim?” [Elmi]

Məsləhət görülən filimlər:
– “Who am I” (Mən kiməm?)
– “Man from Earth” (Dünyadan adam)
– “The sixth sense” (Altıncı hiss)

Bu bölümdə səsləndirilən musiqilər:
– Candan Erçetin – “Ben kimim?”
– Casting Crowns – “Who Am I”
– PRoMete ft. Mc Kamuflaj – “Sen Kimsin”

*Bölümün əvvəlində səsləndirilən şeir Muzafferusun “İnandır məni” adlı şeiri idi.

Bizi digər sosial şəbəkələrdən dinləyin/izləyin/bəyənin:
Anchor RadiotionFM
Webside RadiotionFM/AxtaranAdam
Spotify Axtaran Adam
Apple Podcast Axtaran Adam
Google Podcasts Axtaran Adam
Youtube @RadiotionFM
RSS Feed AxtaranAdam
Twitter @RadiotionFM
Facebook @RadiotionFM
Instagram @RadiotionFM
CastBox Axtaran Adam
Stitcher Axtaran Adam

Bir şərh yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.